ציוד משרדי

ידעתם שתעשיית 'החזרה לבית הספר' מגלגלת יותר חצי מיליארד שקל בשנה?...

כשהפנים של מסי או רונאלדו יושבות על איזו כריכה של מחברת או על פרונט של ילקוט, ברור שמישהו מטעמם אישר זכויות יוצרים וגם קיבל על זה כמה מיליונים טובים.

ציוד משרדי ומכשירי כתיבה הפכו בשנים האחרונות לקטגוריות שמעסיקות מפעלים ומותגים מסביב לשעון.

מדובר בענף שמחזור המכירות שלו בעולם במגמת צמיחה מתמדת וחובק בתוכו מוצרים מתחומים שונים:

* גאדג'טים ומחשבים

* סלולר ו- Note

* יומנים אלקטרוניים
ציוד משרדי

* טאבלטים

* קלסרים, מחברות, חוברות סליל

* יומנים אישיים, יומני שנה, יומני עבודה

* מחשבונים ותרגומונים

* ריהוט משרדי: כסאות, שולחנות, שולחנות מחשב

* לוח מחיק, לוח שעם, לוח דיגטלי, לוח מגנטי, לוח זכוכית מחיק

* דפי מדפסת, דפי צילום, גיליונות הדפסה

* בריסטולים, קרטון ביצוע, יריעות פרספקס

* כלי כתיבה: עטים, עפרונות, טושים, מחקים, מכחולים, טיפקס

* צבעי פנדה, צבעי מים, צבעי אקריל

* מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, מקלדות

* מדפסות, סורקים, מדפסות משולבות, מדפסות 3D, דיו למדפסות, טונרים למדפסות

* קפה, תה, עוגיות, חלב

 * מכונות קפה

סביבת עבודה נעימה ומאובזרת כמו שצריך

סביר להניח שכל חברה פעילה תצטרך מתישהו משהו מתוך רשימת הפריטים שהועלתה כאן.

כל משרד שמתנהל בכל סביבת עבודה, בין אם זה משרדים מפוארים באזורי עסקים מובילים בערים הגדולות, ובין אם זה במשרד סולידי של שני חדרים בדרום תל אביב: מחשב, ניירת, ריהוט משרדי בסיסי וכלי כתיבה הם MUST בשביל להתחיל לזוז.

ההמלצה לקראת קנייה חכמה של ציוד משרדי היא להכין רשימה מסודרת מראש של כל פריטי ה-Must, לאחר מכן להוסיף את הפריטים הנוספים שכדאי ורצוי שיהיו במשרד, ורק בסוף את הפריטים שהם בבחינת אקסטרא/פינוק, (אבל לא חובה) לצורך תפקוד תקין של המשרד והעובדים.

עם רשימה כזו תחסכו הרבה זמן וכסף.

עידן הקורונה הקפיץ את מספר המשרדים הביתיים

מאז שפרצה מגפת הקורונה עשרות אלפי אנשים עברו לעבודה מהבית (חלקית, היברידית, או 'על מלא') הרבה אנשים פינו בבית אזור שישמש פינת-עבודה או 'היקצו' חדר נפרד שמתפקד כמשרד ביתי.

יש אפילו קבלנים שהחלו לבנות דירות שמציעות גם חלל עבודה ביתי (בניו-יורק זו כבר מגמה נדל"נית מבוססת) אם אתם נמנים עם הקהל הזה ואתם עובדים מהבית, תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מוצרי ציוד משרדי, שיגיע אליכם עם שליח עד פתח הדלת.

כמובן שרכישת ציוד בזמן הקמה של משרד היא יותר משמעותית (ולרוב גם כרוכה בהוצאה גדולה יותר) וקניות שרק 'משלימות מלאי' באופן קבוע תהיינה לרוב בתקציב קטן יותר.

דלג לתוכן מרכזי